Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 14. august 2016

En lækker hæklet kurv med broderi på.

HALLØJSA !
Jeg er stadig væk i live og jeg ved godt at jeg har forsømt bloggen, men tiden har ikke været til det og kort sagt: "Så har jeg haft en skrækkelig sommer"
Herhjemme har der været en del sygdom i familien og jeg har mistet min mor til kræften.
Nu går livet trods alt videre - jeg har fået nyt job igen - igen, og det er spændende med nye udfordringer :-)
Jeg vil stadig ikke være så meget på bloggen, det er jo blevet så meget nemmere med Instagram.
- men jeg lover at jeg ikke slipper min blog -

Den skønne kurv, blev jeg færdig med i aftes og jeg er vild med den..

Elsker bare at lave korsstings broderi på hækling.


Jeg har hæklet med Luksus cotton fra Mayflower. 100 g = ca. 166 m
Jeg har brugt 2 tråde garn, hæklet med nål nr. 6 og jeg har brugt 3 ngl blå og 2 ngl hvid
- Hvis i skulle få lyst til at gå i gang ? :-) -
For at kurven ikke blev for klasket, så har jeg stivet den af ved at stryge vlies på bagsiden af stoffet.
***
Kurven skal ikke stå her på den gamle skammel.
- det er normalt plastik, fantastisk, krabbens plads - og børnebørnene synes at den er sjov :-)
***
Vi er i gang med at lave badeværelse på 1 sal og der skal kurven op, og fyldes med gæstehåndklæder.. (Den dag kommer nok, når håndværkerne kommer til tiden og bliver færdige :-))

*Gitte*

7 kommentarer:

  1. SEHR süß....
    gefällt mir sehr gut
    eine schöne IDEE,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    SvarSlet
  2. jeg elsker denne hæklekurv, flot lavet! det er en god ide med broderi på :0) det er virkelig træls med din mor, men det er bare rigtig - livet går videre, men man har jo alle de gode erindringer og de bliver og du er også en del af hende....knus ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have, søde Ulrike 💕😘

      Slet
  3. Den er bare så sød og jeg er nød til at prøve den teknik en dag..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Jeanette 💕 God fornøjelse 😘

      Slet