Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 14. marts 2016

Påskepynt af champagnepropper.

Jeg har fået en pose med champagnepropper af min nabo.
De er blevet gemt til mig, så jeg kan lave paddehatte til jul, men denne gang bliver de brugt til et påskeprojekt.
Tænker at der kan limes 2 små fjer - som vinger - på kyllingen.

Synes at det er en sød ide at lave med børnene op mod påsken eller måske i påskeferien.
Ørerne er klippet i filt og limet fast med limpistolen.

*Gitte*


1 kommentar:

  1. Meget sød lille påske idé :-)
    Det skal prøves.
    Til jul lavede jeg svampe af champagnepropper til juletræet.
    De kan bruges til mange søde kreative detaljer.
    Ønsker dig en god aften og snart en dejlig påske :-)

    SvarSlet