Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 7. december 2015

Hæklet jule-advents-ranke. Diy

Jeg har leget lidt med hæklenålen i weekenden og det endte med denne juleranke!
Forleden dag, købte jeg et fint, gammelt, hæfte med julebroderier i genbrugsbutikken - derfra fik jeg ideen til denne ranke.
Jeg er vild med de gamle røde trælysestager, så det var lidt sjovt at hækle denne ide :-)
Tror også at den vil være lidt sjov at hækle i pangfarver ?
 
Jeg har brugt bomuldsgarn 8/4 og hæklenål nr. 2,5
Hækl 13 lm. Vend hver rk med 1 lm.
Hækl 2 rækker med fm og følg derefter mønster tegningen.
Jeg har afsluttet "lappen" med 1 omg fm med bundfarven og endnu en omgang fm med lyseblå.

- God fornøjelse -
* Gitte *

2 kommentarer: