Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 21. maj 2015

Hæklede babydukker!

"Hæklede babydukker" af  Helle Eline Jull er endnu en ny hækle bog fra forlaget Klematis
Da jeg så omslaget af bogen, var mit første gangs indtryk - at det var en bog som indeholdt flere forskellige modeller med hæklede dukker.
Det gør bogen så ikke.
Derimod er der opskrift på en babydukke med div. tilbehør.
Bla. sparkedragt, blebukser, sko, sengekurv med tæppe og pude, hatte og huer.
Dukkerne er perfekte som gaver til en barselsgave, sovedukker eller leg til et lille barn.
Opskrifterne er nemme at forstå og en nybegynder med hæklenålen, kan sagtens være med.

De er nu kære de små dukker  :-)
Jeg kan varmt anbefale bogen.
*Gitte*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar