Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

lørdag den 11. april 2015

Broderi på et gammelt dynebetræk!

For lang tid siden fik jeg et gammelt aflagt dynebetræk fra min lille mor.
Det fejlede absolut intet, så den kan jo sagtens genbruges :-)
Jeg har broderet korsting på det ternede stof, klippet til og syet et par puder til terrassen og synes at de blev så fine :-)
Jeg er allerede så glade for dem - og så har de kun kostet mig et par monteringspuder :-)
Mønstret til roserne er fra Cath Kidston og fundet HER

En pude med kirsebær blev det også til (lang tid siden at jeg broderede den, men har først fået syet betrækket nu)
Og sikken da et dejligt vejr, det har været i dag :-)
Så her får i også lige et par stemnings billeder fra haven.

*Gitte*

6 kommentarer:

  1. Så fine og dejligt at stoffet fik ny levetid:) Mit øje fangede gerberaerne i sæbeskålen? plast eller levende? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Eva <3
      Ja, det er plastik blomster i sæbe skålen :-) De holder sig godt :-)

      Slet
  2. Rigtig fine puder - så er der lagt op til sommerlig hygge på terrassen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mona <3. De er så hyggelige på terrassen og jeg er så glad for dem :-)

      Slet
  3. Hvor er det bare en smart idé med voksdug til træstuppene - det skal jeg have lavet. Og søde sommerbroderier også på grydelapperne :-)
    KH Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina. Det er så hyggeligt med de træstubbe i haven og barnebarnet, har indviet dem som sidde pladser :-)

      Slet