Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

tirsdag den 24. februar 2015

Super nemme hæklede blomster. Diy

Disse blomster er så nemme, at alle som kan hækle kan være med.
Brug blomsterne som applikationer, på diverse hækle og strikke design.

Jeg har brugt bomuldsgarn 8/4 og nål nr. 2,5
Knoppen:: Hækl 5 lm og saml til en ring med 1 km.
Kronblade: I første lm hækles  *3 lm, 2 stgm, 3 lm* 1 km i næste lm, gentag *til* endnu 4 gange.
*Gitte*

12 kommentarer:

  1. Tak for det. De er saa soede.

    SvarSlet
  2. Tusind tak søde og så var de til mig <3
    Dem er jeg bare så glad for. Meget betænktsomt af dig.
    Stort knus til dig fra mig. <3
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Hej.
    Ved du hvordan mandre hækler en hotensia!
    Mvh Helle

    SvarSlet