Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

søndag den 28. december 2014

En sød lille hæklet campingvogn !

Håber at i har haft en dejlig jul?
Herhjemme er der dømt juleferie og det er ikke så ringe, så er der nemlig tid til lidt hæklesjov.
Den lille campingvogn fik jeg hæklet færdig i går aftes og den er en gave til en blog veninde.
 
Måske er der nogle derude som nu får en ubeskrivelig lyst til at hækle en campingvogn ?
Engelsk version findes lige HER
*Gitte*

14 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn - og så bliver den trukket af en Ferrari, det er ikke så ilde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler - der var kun råd til en meget lille Ferrari :-)

      Slet
  2. Hold da op hvor er den fin <3
    Du er så dygtig til at hækle.
    Knus og fortsat god søndag.
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare blevet flot søde Gitte ❤️
    Glæder mig til min fødselsdag ❤️

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Smiler, Susi. Må se om jeg kan finde ud af en vogn dertil :-)

      Slet
  4. Glædelig bagjul (også på din totalt skønne campingvogn)!
    Og et spændende nyt 2015 med mange kreative udfoldelser :-)
    Hilsner fra Maria

    SvarSlet
  5. Den er simpelthen fantastisk! Intet mindre. :)

    SvarSlet
  6. hej er det sådan men kan få en opskrift på campingvogn

    SvarSlet