Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

mandag den 29. april 2013

Gangnam-style broderi



Jeg faldt over et Gangnam-style broderi mønster forleden dag - lige min form for humor :-)
Selvfølgelig skulle det afprøves.
Lidt fejl hist og pist i benene er der, men jeg havde s** lidt svært at se hvad jeg lavede tilsidst.
Det endte med at blive til en lille lege taske til lille Laura (snart 3 år), som elsker at danse Gangnam-style.
Mønstret til broderiet kan findes lige HER

*Gitte*

23 kommentarer:

  1. Herligt med gang-nam style :o)

    SvarSlet
  2. Hi hi hvor er han fin. Dejlig taske.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
  3. hi hi herlig gangnam style :D fed humor

    SvarSlet
  4. sød taske kender en pige på 2½ der også elsker gangnam style :-)

    SvarSlet
  5. *HAHA* Sjov idé! Og så ligner det jo Gangnam-gutten ret så godt... :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    PS. 1000 tak for hjælpen ang. BoligPlus. Skal på jagt efter bladet i morgen (den lokale Dagli' Brugsen havde det ikke i dag).

    SvarSlet
  6. Super sej taske, også selv om du forærer den til barnebarnet. Jeg kunne nu også godt gå med sådan en taske.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. haha.....hvor fint ;O)) Rigtig sjov idé.

    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  8. Ha ha ha. Jeg hader ellers Gangnam-style, men ham her er sjov.
    Smil fra Signe

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin!! :D
    Den bringer helt sikker lykke hos Laura <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  10. Hihi - det er sjovt det broderi :-)

    SvarSlet
  11. jamen den er da for seeeeejjjj, Laura er da en heldig pige :-)

    SvarSlet
  12. Den er da bare sej - tror jeg min Laura (barnebarn) på 6 år vil sige - og Nana på 3 år, vil blive vild begejstret.
    God ide :)

    SvarSlet
  13. Den er virkelig sej. Den vækker helt sikkert stor glæde

    SvarSlet
  14. Ha ha fed ide.
    Der var ingen her i huset der var i tvivl, om hvad det var,
    da jeg viste dem billedet.
    God dag til dig fra mig

    SvarSlet
  15. Fejl eller ej - sej det er den og meget genkendelig ;o)

    Hvor er de skønne de lagkager du har hæklet. IGEN et genialt påfund fra din side <3

    Knus

    SvarSlet
  16. Hej Gitte
    Så er jeg blevet færdig med min flagranke. - Hvis du har lyst til at se den, så er du velkommen til at kigge indenfor på min blog.

    SvarSlet
  17. Hvor er han bare sej!!!

    Tusind mange tak for din søde hilsen idag, nu må jeg have lagt hoved i blød og finde noget hyggeligt til dig søde.

    Ha´en dejlig aften <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  18. Fedt Gitte - Det er da så herligt!

    SvarSlet
  19. den er da fin :) .... og kan da sagtens bruges af voksne ikk' :)
    knus og tak for at dele

    SvarSlet
  20. Nej hvor fed! - og tak for fundet. Min svigersøn er fra Korea og samtidig vild med Gangnam-style - tror jeg skal forsøge med det hæklet ;)

    SvarSlet
  21. - og så er tasken forresten super flot ;)

    SvarSlet