Velkommen til min blog

Her på bloggen vil jeg give jer et nøglehuls blik i min hverdag, og dele min passion for den kreative verden.

torsdag den 10. maj 2012

Igang igen - - -


- - - - med at hækle kurve :)
Dennegang en bestilling fra en vordene mor som skal bruge kurven til baby cremer. Der bliver også stof til en lille ekstra kurv, som evt. kan bruges til vatpinde. Nu mangler jeg lige at hækle en sød blonde med tyndt hæklegarn langs kanten.


Her var jeg igår -  kun som publikum - en meget sjov oplevelse, som jeg desværre ikke må fortælle om -optagelsen kommer til efteråret.
Optagelsen tog 3 timer og jeg syntes nok det var lidt langtrukket tilsidst, men i øvrigt meget underholdende.



Da jeg kom hjem lå der en kuvert med en hilsen fra Lise med de skønneste hjemmelavede kort.
Sikken en overraskelse :-) Tusinde tak Lise :-)
Det var en god dag igår :) Håber at dagen idag bliver ligeså :)

I ønskes ihvertfald en fra mig .)

Knus Gitte

14 kommentarer:

  1. Kunne ellers godt tænke mig at se dig i stolen og vinde på viden i krea ting :)

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne have været sjovt ;) og sjover at vinde millionen :-)

      Slet
  2. Lækker kurv :o)

    Du skulle ikke i den varme stol ;o)
    Tænk hvis de lavede en quiz omhandlende den kreative verden!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henriette - Blev desværre ikke inviteret i den varme stol .)

      Slet
  3. Jeg beundre dine kurve rigtig meget. Jeg har selv "garn" liggende til en, men kan ikke finde ud af at komme i gang, for jeg er rigtig dårlig til frihånds hækling. Så har du måske en opskrift eller nogle tips du har lyst til at dele?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej tanja. Som udgangspunkt kan du bruge min diy på lakridskonfekt (den runde)som du finder 11 sep 2011. Du skal slå samme maskeantal op - Håber at du kan bruge den :-)

      Slet
  4. wau,,,, lyder spændende med den tv optagelse, den kurv bliver bedårende

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt at være der og spændende om man kommer i tv :)

      Slet
  5. Sikke en fin kurv du laver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Du kan se flere under etiketter "kurve" eller på Amio

      Slet
  6. Hej Gitte.. 1000 tak for bogen ( og den lille fine fugl) jeg har modtaget idag :-))

    SvarSlet
  7. Er vild med den hæklede kurv og håber at du vil vise et billede hvor den har fået kant også ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er snart færdig og skal nok vise dem i weekenden :)

      Slet